Wednesday 24 April 2013

Alte întrebări.



     Unde mă duc când nimeni nu mă așteaptă? Atunci când sunt la limita speranței și simt că pășesc pe cioburi de sticla. Când mândria cântărește mai mult decât durerea și știu că e imposibil să întorc timpul și să schimb lucrurile? Când realizez că persoanele pe care ar trebui să le iubesc, le urăsc, și când știu că mâine continui să trăiesc în agonie înghițindu-mi propriile seve? Când știu că nu este nimeni căruia să-i împărtășesc toate crezurile? Când nici în privire nu mai am un stop din umanitate și tot ce a mai rămas e doar umbra unor idealuri distruse? Când inima îmi bate deja mai încet și fiecare mișcare a sângelui doare sub vânătăi? Când nu mai știu dacă mai există valoare pentru care să lupt? Când simt că mă sufoc în ale mele standarde și mi se oprește respirația...


No comments:

Post a Comment